Alles gewoon prima, geen enkele aanmerking. Prima service (snel antwoord op een vraag) en netjes verpakt. Order wordt direct verwerkt en volgende dag geleverd. Op de ochtend van levering een mail van de pakketdienst (DPD) met verwachte levertijd met een marge van slechts één uur, zodat je niet een hele ochtend of hele middag zit te wachten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Margot Delisse
- Frank van Wijk
Tevreden klant, jammer dat de flessen breken als ze vallen
Hoe zou je De Kruidenbaron beoordelen?
- Frank van Wijk
Tevreden klant, jammer dat de flessen breken als ze vallen
- Anoniem
Ik ben zeer tevreden over de service van de kruidenbaron. Een 10!! Fijn ook dat het mogelijk is om in contact te komen. Zodoende kon voorkomen worden dat mijn bestelling geannuleerd werd. Ik zeg het voort!!
- Anoniem
Eerste keer besteld, ruime keuze en zeer goedkoop. Ik had ook nog 2 vragen werden direct beantwoord en ik kreeg ook nog een aantal paaseitjes!!! Ik heb mijn Kruidenbaron gevonden.
- Anoniem
Snelle levering en goede klantenservice