Dag na bestelling product in huis. Top.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Guusje van Riel
- Jeffrey Kusnadi
Goede service
Hoe zou je De Groen B.V. beoordelen?
- Gerry van den Heuvel
Bestelling is prima verlopen.
- H.W.E. van de Velde
Vlotte en correcte be/afhandeling van mijn bestelling.
- Abraham de Jong
Het brievenbuspakketje kwam in goede staat en op de afgesproken tijd aan. Omdat één artikel een cadeautje was, is dat keurig netjes ingepakt. Ik vind dit een heel vertrouwd adres.
- A.A. Donkelaar-Vis
Mijn bestelling werd binnen een dag geleverd keurig ingepakt nog wel. Omdat ik een nieuw formaat agenda ga gebruiken miste ik een bladlegger en wat showtasjes en raad eens wat.. Dat wordt ook nog voor me geregeld. Alvast hartelijk bedankt hoor.