Super! Woensdag gebeld en kon de volgende dag nog komen voor cursus. Ik had er mijn twijfels over of dat ik alles in mijn hoofd kon krijgen maar Gerard legde alles kinderlijk eenvoudig uit en had overal ezelsbruggetjes voor. Door hem viel alles op zijn plek en ik snapte het dan ook goed. Niet heel raar dat ik het hierdoor ook met zo weinig fout heb gehaald. Nogmaals hartstikke bedankt Gerard!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Catharina Moerman
- Lindi van Ingen
Een hele fijne cursus, daarnaast in een keer geslaagd voor mijn theorie. Zeker een aanrader!
Hoe zou je Start & Finish beoordelen?
- Haroon Mardani
Heel goed 1 fout gemaakt
- Suzanne Vorstenbosch
Zeer tevreden. Goede uitleg en de haal en breng service is fantastisch.
- Thomas Kirchberg
Het wordt uitgelegd op een manier die gewoon blijft hangen tot en na het examen, meteen 1e keer geslaagd!
- Kim Fonteijn
Ik moest half 8 aanwezig zijn, heb de hele ochtend theorie gehad. Wel natuurlijk van te voren zelf ook dingen doorgenomen. En ben hierna gelijk het theorie examen gaan doen. En ben in 1 x geslaagd.