Ik vondt het makkelijker dan uit een theorie boekje. ik was in een keer geslaagd. met de theorie cursus een avond en examen de volgende ochtend. super cursus 👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Levy van Brenk
- Ilse
Ik ben erg blij met de ervaring. Het was duidelijk en de duur is precies goed. Vragen konden gesteld worden en werden op een concrete manier beantwoord. Er werd niet té lang of té kort bij iets stil gestaan. Resultaat: in 1x geslaagd. Lees vooraf wel een deel van het boek door en de toegestuurde materialen. Dit geeft meer zekerheid voor het examen zelf.
Hoe zou je Start & Finish beoordelen?
- Lucinda van Breukelen
Ik vond de uitleg heel erg goed alleen jammer dat het zo gehaast gegeven werd
- Zoe van Rheenen
Ophaalservice van het station naar lokaal en van lokaal naar CBR. Training van 4 uur met alle belangrijke stof. Leraar heeft verstand van zaken en vergroot de kans op slagen. Na het volgen van de cursus ben ik geslaagd met 3 fout!! Super blij mee.
- Lise Knipping
Door de cursus prima geslaagd!
- Louisa Cordes
Fijne en duidelijke cursus! Veel herhaling en kwam met goede voorbeelden van examenvragen. Vooraf de stof doornemen en wat proefexamens maken is wel aan te raden.