Ben zeer tevreden over deze theoriecursus. Een echte aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Boudewijn
- Maxime Hilverink
Onvriendelijke cursus, veel te veel mensen in 1 klein lokaal terwijl er maar 18 man op de site staat zaten wij met 28 man in 1 lokaal
Hoe zou je Start & Finish beoordelen?
- Lars Oosterveld
Er was veel herrie waardoor we wel uit onze concentratie werden gehaald maar dat was geen punt. We werden goed door de stof heen gesleept en het werd er echt ingestampt. Ik haalde uiteindelijk het examen met 56 punten en bij deze is het dus binnen. Veel dank naar deze cursus!
- Quinty Leestemaker
Geslaagd in 1 x heel erg bedankt!
- Enes Caliskan
.
- Maroula Leenhouwers
De cursus was goed en duidelijk, veel herhaling maar dat was helemaal niet erg, heb er veel van geleerd en gelijk het theorie onderdeel behaald op het CBR! Hartstikke bedankt Gerard!!