Dit was echt super! Ik heb mijn theorie gehaald! De cursusleider begeleidt je vol enthousiasme van moment van aanmelden tot het afzetten bij het station na afloop. Je ontvangt vooraf fijne oefenstof en hebt toegang tot een goede oefenomgeving. De cursusleider is zeer kundig en helpt je met goede logica het benodigde inzicht te krijgen om te kunnen slagen. Echt een aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M.
- Victor Steeman
Op een zeer gebruikersvriendelijke manier m'n theorie-examen gehaald!
Hoe zou je Start & Finish beoordelen?
- Marlou ten Pas
Een echte aanrader
- Roos te Pas
Tevreden!
- Youri Leurs
Goede duidelijke informatie. Veel opgestoken van de cursus
- Karlijn Roes
zeer tevreden, kon aansluitend examen doen. als je zelf examen aanvraagt bij het CBR duurt het een hele poos voor je examen knt doen. En geslaagd.