Er was gelukkig nog een dag van te voren plek! Relevante informatie verteld en na die dag gelijk geslaagd. Wel een lange zit en een beetje interactiviteit was ook leuk geweest :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emma
- nl Gijs Duijs
Ik vond het erg prettig om de hele dag bezig te zijn met de stof
Hoe zou je Start & Finish beoordelen?
- nl Daniel van Leeuwen
Ik ben geslaagt
- Anne Lotte van Belzen
Ik ben erg tevreden en geslaagd voor mijn theorie - examen!
- Mevr.In onderzoek
huc d g.oMteeacg,eve.nn p thla oi hve naaioorweatrczrrtdaripahvenlod.sm
- Kevin Procee
Enorm goede cursus na eerst op mezelf 3x gezakt te zijn nu eindelijk m'n theorie gehalf met dank aan Gerard deze cursus is een echte aanrader