Prima cursus! 2 keer gezakt en nu in 1 keer geslaagd :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lucas van der Linden
- Sil Veldhuysen
Super fijn uit gelegd. Na zelf 2x te zijn gezakt door start&finish in een keer geslaagd
Hoe zou je Start & Finish beoordelen?
- Zakaria el Moussati
Sammenvating was perfect
- Lonneke Dengerink
Ik had maar 1 fout, super!
- Tom van den Dikkenberg
goede uitleg over ongeveer alles wat je moet weten ! wist alles voordat het examen begon
- Lianne
Prima cursus, je leert geen truckjes maar de regels toepassen. Veel info in korte tijd zodat je echt wel voorbereid moet zijn als je de cursus volgt anders wordt het lastig.