Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Bikers Buy It heeft 30 5 ster reviews 30
Bikers Buy It heeft 2 4 ster reviews 2
Bikers Buy It heeft 1 3 ster reviews 1
Bikers Buy It heeft 0 2 ster reviews 0
Bikers Buy It heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Gert van Loo

    Bij Ton ben je geen anonieme internetklant maar hij helpt je echt met goed advies. Je kunt ook langskomen om bijvoorbeeld kleding of een helm te passen. Service is top, er wordt altijd geprobeerd een passende oplossing te vinden. Heb er in de loop der jaren diverse artikelen afgenomen.

  2. ghislaine vos

    bestelling gedaan op 13/12/2016 vandaag 10/1/2017 nog steeds niets ontvangen al meermaals poging gedaan om telefonisch contact op te nemen maar krijg geen aansluiting op mijn mail geen respons. vraag mij af of er nu reactie gaat komen en mijn bestelling toch nog geleverd zal worden DAG LATER REACTIE; 3 DAGEN LATER IS PAKETJE AFGELEVERD? WAARVOOR DANK;

    Reageer
  3. Hoe zou je Bikers Buy It beoordelen?

  4. Marcel

    Goed advies! Ruim de tijd nemen en bereid iets extra's te doen voor de klant. Uiteindelijk heb ik mijn zijkoffers en hepco en becker rek besteld.

  5. Dion B

    Zeer goede ervaring. Betrouwbaar en denkt mee. Rekent ook bij een nieuwe klant in goed vertrouwen na verzending af, niet perse noodzakelijk maar wel fijn als er nog net voor feestdagen wat verstuurd kan worden. Bij een defect aan een lampje van een set mistlampen wordt er snel overlegd met importeur en in no- time nieuwe onderdelen. Niet alleen wat noodzakelijk is maar tevens onderdelen voor het geval dat. Deze kunnen worden geroutineerd als het probleem zich niet opnieuw manifesteert. Prima service!

  6. R de Smidt

    Levering van spullen uit het buitenland duurt soms vervelend lang. Maar hij heeft verstand van motorrijden, rijdt zelf ook veel. Geeft daarom goed advies. Doet nooit moeilijk over ruilen of retour.

  7. Kees van der Linden

    Nadat ik een helm heb besteld in de webshop bleek deze te klein te zijn. Zonder extra kosten en met hele goede zorg werd mijn helm terug genomen en een maat groter besteld. Nu, 800 kilometer verder, ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop. Mocht ik de volgende keer nog iets nodig hebben, dan weet ik wel waar ik moet zijn! Top service, snelle reacties op vragen via email en een zeer aantrekkelijke prijs!