Ik had het verkeerde besteld. 1 telefoontje en het was geregeld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Brenda Brontsema
- joost veldhoen
Eerlijke klantenservice
Hoe zou je Groenebouwmaterialen beoordelen?
- Annechien Pol
Snel verzonden
- Luuk van der Rijken
Er wordt fijn mee gedacht!
- Peter Bouman
Bij een ecologisch product verwacht je niet dat er zoveel plastic verpakking omheen zit voor de verzending
- Janna
Goed product, makkelijk te verwerken. Jammer dat het in plastic verpakt was, daarom 4 sterren. Ik heb geen contact met de klantenservice gehad dus die kan ik eigenlijk niet beoordelen.