Zeer slecht. Het product werkte niet eens heb direct een brief gestuurd maar heb nog niks van ze ontvangen. Ik ben zelfs geschrokken hoe slecht het product was. Zo ver ik begrijp laten ze mij wachten tot dat die 2 weken voorbij zijn zodat ik geen recht meer heb om mijn geld terug te krijgen. En dan vragen hoe ik het heb ervaren via een mailtje? Nou ik ben razend... Graag zo snel mogelijk antwoore van Gadget plaza dit kan zo niet
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emin Adali
- Younes Zourbaze
beste, Gadget-Plaza Gadgetlaza is echt top! Wil je iets gemakelijk bestellen en snelle service? Dan moet je bij Gadget-Plaza zijn. Je product wordt binnen de 48uur verstuurd zoals vermeld op de site, heb onlangst en product gekocht waar ik heel tevreden mee ben. Hopelijk kan ik met mijn ervaring als klant een goeie beeld geven over Gadget-Plaza. Mvg, Younes Z.
Hoe zou je Gadget-Plaza beoordelen?
- Laurens Hees
Ik heb bij Gadget-Plaza een laserpointer gekocht. Het werd binnen 48 uur verstuurd zoals op de website vermeld staat. De laserpointer zat verpakt in bubbeltjesplastic in een envelop. Er zat geen doos of gebruiksaanwijzing bij. Gelukkig is het geen ingewikkeld apparaat, ik stopte er 2 AAA-batterijen (niet inbegrepen) in en drukte op de enige knop om de laser te activeren. Er zit geen spanningsregulator in (dat is ook niet te verwachten voor deze prijs) dus de laser raakt snel oververhit. Verder werkt hij prima. Al met al ben ik tevreden over de webwinkel maar er is ruimte voor verbetering.
- Nico Velde
Snelle en vlotte levering
- Hugo Lochem
De levering was super, 1 dag gewacht. Ook het product werkt goed, alleen moest wel ff uit puzzelen hoe het werkt er zat geen nederlandse beschrijving bij alleen chinees.
- Corwin Curie
Helemaal geen goeie ervaring Apparaat doet het niet Ik probeer telefonisch contact , niet bereikbaar Ik probeer mobiel contact dagen achter mekaar ,ik belde 10 keer of meer op een dag , krijg voice mail ( ik ben er niet ) , spreek in en wordt niet terug gebeld . Ik raad mensen sterk aan om niet meer bij deze online winkel te kopen aub .