Hein Dijksma
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij MuurstickerStunter.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goed
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goed
Geweldige mooie sticker, maar het opplakken ging niet zo makkelijk als op de instructievideo.
Zijn erg leuke stickers voor onze containers,
Website aanklikken, bestellen, betalen en hup zo in de brievenbus. Precies wat je wilt.
Snelle levering en ontvangen zoals ik verwachtte.
Zeer slechte kwaliteit! De sticker zelf blijft gewoon plakken aan het papier. Zodra we het toch proberen af te halen plakt het tegen de muur, maar met heel veel lucht. Ik wil mijn geld terug!