Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Dermarolling.nl heeft 8326 5 ster reviews 8326
Dermarolling.nl heeft 2213 4 ster reviews 2213
Dermarolling.nl heeft 277 3 ster reviews 277
Dermarolling.nl heeft 193 2 ster reviews 193
Dermarolling.nl heeft 365 1 ster reviews 365
Dermarolling.nl heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ria Dorgelo

    Gebruik het produkt nu een aantal dagen . Kamp momenteel met verstopte traanbuisjes met als resultaat een extreem droge gevoelige huid rondom de ogen. Bij eerste gebruik van de oogcreme voelde de huid rondom gelijk verzachtend. Produkt word goed opgenomen door de huid en laat geen waas achter. Tot nu toe tevreden maar voor een optimaal resiltaat zal ik een een week verder moeten zijn om de oogcreme de kans geven om het werk te laten doen waarvoor het ook dient. Vr.gr.

  2. Martha Bosma

    Het bevalt mij goed. Allen jammer dat er geen beschrijving bij zit hoe je het best het hars op kan brengen. Naar zelf dit uit te vogelen door filmpjes op YouTube en Google. Werkt het uitstekend. Echt handig dat je geen strips nodig hebt. En de hars apparaat werkt uitstekend je kan goed zelf de temperatuur regelen.

  3. Hoe zou je Dermarolling.nl beoordelen?

  4. Anna van der Velde

    Ik had mijn nummer niet goed ingevuld en werd gebeld. Zo vriendelijk en goede service. Mijn dank hiervoor.

  5. Ciska Sahetapy

    Ben heel erg tevreden

  6. Meredith de Vries

    Snelle levering, goed verpakt.

  7. Alette Den Braven

    Bestelling kwam snel en netjes verpakt. Ik heb al gelijk een mail gestuurd en wacht nog op antwoord (het is nu weekend dus even wachten op maandag) maar ik heb ipv lippotloden 11stuks nu 5 stuks lipgloss ontvangen. Foutje kan gebeuren geen probleem nu afwachten hoe het opgelost gaat worden. Verder mooie website en ik ben weg van de wunderbrow!! 2 dagen verder en netjes een mail gehad dat de juiste potloden worden gestuurd en ik de andere mag houden. Deze komt morgen binnen. Topservice dus! Zou hier volgende x zeker weer bestellen.