Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
De Schouw Witgoed heeft 1031 5 ster reviews 1031
De Schouw Witgoed heeft 195 4 ster reviews 195
De Schouw Witgoed heeft 44 3 ster reviews 44
De Schouw Witgoed heeft 14 2 ster reviews 14
De Schouw Witgoed heeft 40 1 ster reviews 40

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Frank Hallie

    Prima geholpen, denken actief mee. Heb hier een koelkast gekocht en dat is nog al wat gehannes qua maten. Ze hielpen mij zodat ik zonder zorgen de juiste kon (laten) bestellen.

  2. Annemieke van Weeghel-Luijer

    Prettig contact en supersnelle service!

  3. Hoe zou je De Schouw Witgoed beoordelen?

  4. M. El Jari

    Service is uitmuntend!

  5. J P de Vreede

    Was op zoek naar een droger. Goed advies, scherpe prijs, gratis in kelder geleverd, aangesloten en uitgelegd. Al met al keurig en vlot geholpen.

  6. Deasy Christanty

    29 maart 2024 een wasmachine besteld. Volgens de website zou de wasmachine 3 april worden geleverd. Dit is niet het geval. Ik heb 3 en 4 april gebeld maar niemand kon mij niet vertellen wanneer de wasmachine zou worden geleverd. Op 5 april weer gebeld en gevraagd voor een bevestiging per email voor de leveringadatum. Bevestiging ontvangen dat ze nog niet kunnen leveren ivm voorraad verschil. Er werd geen leveringsdatum genoemd. Dat weekend was ik gedwongen om mijn was in een openbare wasmachine te wassen. Dus flinke kosten gemaakt. 8 april heb ik weer gebeld en gemaild. Een klacht ingediend voor de kosten die ik moest maken. 9 april (om 13:35) kreeg ik een bevestiging dat de wasmachine op die dag geleverd zou worden door de leverancier bij hen. Er werd niet gereageerd op mijn klacht. Ongeveer 1,5 uur later werd ik gebeld met de mededeling dat de wasmachine niet leverbaar is, ik kon evt andere wasmachine bestellen. Dan maar een andere (duurdere) wasmachine besteld aangezien ik al bijna 2 weken zonder wasmachine zat. Ik heb op die dag nog gecheckt op hun website of mijn wasmachine leverbaar is. Daar stond dat het binnen 2 dagen zou worden geleverd??!! (Heb er trouwens een printscreen van gemaakt). Gevraagd wat ze gingen doen met mijn klacht. Hun reactie " TJAAA..WE KUNNEN ER NIETS AAN DOEN, U HEEFT TOCH EEN ANDERE ALTERNATIEF VAN ONS ONTVANGEN!" ?. Ik vind de reactie heel nonchalant en klant onvriendelijk. Eindelijk heb ik mijn wasmachine op 10 april ontvangen. Als ik dit had geweten had ik de wasmachine elders besteld. Dan hoefde ik ook niet extra waskosten en tijd te maken. Ik heb de betaling op 29 maart direct voldaan. Men was de leveringsdatum steeds aan het rekken en bood niet aan om mijn geld terug te storten. Het ging om een bedrag van €813,-. Uiteindelijk ben ik € 963 plus waskosten van € 30 kwijt. Niet te vergeten de tijd die ik kwijt was voor het iedere dag te bellen.

    Reageer
  7. Darshan Jagmohan

    Van bestellen tot leveren ging heel goed!