Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
onlinehondenspeciaalzaak.nl heeft 542 5 ster reviews 542
onlinehondenspeciaalzaak.nl heeft 224 4 ster reviews 224
onlinehondenspeciaalzaak.nl heeft 55 3 ster reviews 55
onlinehondenspeciaalzaak.nl heeft 33 2 ster reviews 33
onlinehondenspeciaalzaak.nl heeft 65 1 ster reviews 65

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Danielle Stavast

    Problemen gehad met mijn duo riem en nu word er twee nieuwe riemen opgestuurd omdat het voor mijn honden niet werkte. Super blij mee

  2. Jan Klinkert

    SUPER tevreden ben ik met de service van dit bedrijf. Heb hier 2 bestellingen gedaan. Eerst de trainingsband OHS 38. Deze werkt echt perfect en ben hier uiterst tevreden mee. Kan deze echte aanbevelen. Daarna heb ik voor mijn Teckeltje een anti-blaf band aangeschaft. Deze werkte niet goed bij mijn hondje. Na contact via de klantenservice werd dit buitengewoon goed opgelost. Mijn email berichten werden supersnel beantwoord en mijn probleem werd supergoed opgelost met een ander apparaat. Bij dit bedrijf is echte klantgerichte goede service aanwezig. Ben Geweldig blij hiermee en kan dit bedrijf zeker aan iedereen aanbevelen.

  3. Hoe zou je onlinehondenspeciaalzaak.nl beoordelen?

  4. Jo Huntjens

    Ik had produkt 2 weken in huis en bij gebruik was alles ok. Opeens een probleem. Werkte niet op zaterdagmiddag. Meteen een bericht gestuurd. 2 uur later email retour met tips om op te lossen...helaas niet gelukt. Toen email ontvangen dat maandag opgelost wordt. Maandagmorgen 09.30 tel ontvangen...een nieuw onderdeel wordt onmiddellijk toegezonden. En ja, dinsdag 12.00 uur nieuw vervangend produkt in huis. Alle31s werkt weer prima. Bedankt voor begrip en superservice. Jullie hebben nu een nieuwe klant erbij. Grote pluim.

  5. Judith Piers

    Na ontvangst van mijn bestelling bleek een onderdeel defect te zijn, meteen gebeld en binnen een uur kreeg ik de melding dat de bestelling opnieuw verzonden wordt! Topservice!!!

  6. Daisy

    Ik had een blafband ohs13 besteld, ik heb hem 2 keer voelen trillen daarna nadat ze blafte deed hij niks meer. Voor me andere hond had ik de ohs26 besteld. Deze doet het heel erg goed ben er tevreden over. Ik heb een mailtje gestuurd en binnen een paar uur kreeg ik antwoord dat ze me tegemoet wilde komen dat ik de ohs26 waar ik wel tevreden over was op wilde sturen en ik hoefde maar 9 euro te betalen ervoor. Wat een topservice dit!

  7. Henk Geurtsen

    Fijne winkel, groot assortiment , goede prijs/kwaliteit, en prima klantvriendelijke helpdesk Wij kunnen de shop aan eenieder aanraden die een trainingshalsband zoekt