Lidmaatschap ingetrokken

Lidmaatschap ingetrokken sinds 2025, wegens geschillen niet opgelost

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
onkruidbrander.com heeft 1324 5 ster reviews 1324
onkruidbrander.com heeft 715 4 ster reviews 715
onkruidbrander.com heeft 97 3 ster reviews 97
onkruidbrander.com heeft 62 2 ster reviews 62
onkruidbrander.com heeft 101 1 ster reviews 101

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ad Bakker

    Onkruidbrander.com klantvriendelijk maken en apparaten nieuw leveren.

  2. trf

    onkruidbrander.com houd zich niet aan de afspraken. ben mijn baan kwijt door hun

  3. Hoe zou je onkruidbrander.com beoordelen?

  4. Angelo Goeminne

    De afhandeling van bestellingen is desastreus. Er wordt geen feedback gegeven dat de bestelling ontvangen is, opgeschoven levertermijnen worden niet gecommuniceerd en pas na een e-mail waarin benadrukt wordt dat het lang begint te duren werd de voorraad gecontroleerd. Ik deed een bestelling op 20/03 voor een artikel dat op voorraad was volgens de website en waarvan de levertermijn 5 - 8 werkdagen was. Pas na 15 werkdagen (op 08/04) werd geconstateerd dat deze goederen niet op voorraad waren. Het voorstel om te kijken voor een alternatief voelde nogal wrang aan. Mijn bestelling werd echt niet professioneel opgevolgd/behandeld en ik zou iedereen afraden om een bestelling te plaatsen bij deze organisatie.

  5. Rene

    Op 16 maart heb ik een bestelling geplaats met de "beofte" op de website dat de volgende dag geleverd zou worden. Na een week nog geen leverering, noch een email dat e.a.a. niet voorradig is. Uiteindelijk heb ik gebeld met onkruidbrander.com en de toezeging gehad dat de order de volgende week (23 maart) geleverd zou worden.

  6. H. Wijmans

    Wacht nu 10 dagen op levering terwijl op site 2 tot 3 dagen staat. Op mail wordt niet gereageerd en telefoon gaat in de wacht. Voor mij een onbetrouwbare partij.

  7. Tom Jacobs

    23 Juli: Bestelling geplaatst voor een onkruidbrander en een steekkar. Beide beschadigd aangekomen, steekkar zelf hersteld maar brander moeten terugsturen. 24 Juli: Klacht neergelegd en gevraagd voor retour. 25 Juli: Verkeerde instructies gekregen en werd voor schut gezet bij het postkantoor terwijl ik naar een DPD punt moest gaan. 5: Augustus: gevraagd voor update. 6 Augustus: reactie van onkruidbrander of ik een track en trace code had ??? 7 Augustus: reactie van onkruidbrander dat het pakket blijkbaar al van 29 Juli bij hun lag. 18 Augustus: nogmaals gevraagd waar mijn onkruidbrander blijft. 19 Augustus: ineens staat er een nieuwe steekkar voor de deur, waar ik niet om gevraagd heb. Meteen gevraagd voor retour. 23 Augustus: Retour label gekregen en weer dezelfde verkeerde info dat ik naar het postkantoor moest gaan terwijl de retour voor DPD is. Natuurlijk wist ik zelf beter dan hun klantendienst... Vandaag 14 oktober nog geen reactie waar mijn onkruidbrander is of geld terug krijg. Nog nooit meegemaakt.