Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
OSW heeft 10 5 ster reviews 10
OSW heeft 2 4 ster reviews 2
OSW heeft 2 3 ster reviews 2
OSW heeft 1 2 ster reviews 1
OSW heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Roland

    Het begint een beetje vreemd, op de site staat "Direct een bod? Bel 030 - 760 10 16" maar als je belt wordt je terugverwezen naar de site. Ik ga nu maar eerst de AV lezen voordat ik me aanmeld.

    Reageer
  2. rse

    deze organisatie belooft 'zorgeloos en snel uw motorvoertuig verkopen' deze organisatie belooft 'binnen 24 uur een bieding' --- ik heb twee hele verschillende (motor)voertuigen aangemeld en heb na een dag alleen de mededeling ontvangen dat 'we geen passend bod hebben kunnen vinden' en of ik zelf contact met ze kon opnemen gevolgd door: "Ook als u uw motor uit ons systeem wilt halen, dan vernemen wij dat graag van u. Houdt er wel rekening mee dat de inruilwaarde vaak lager uitvalt dan verkopen via OSW. Onze dienst is geheel gratis en een stuk zorgelozer dan wanneer u de verkoop in eigen handen neemt" kortom een organisatie die haar kernbelofte in de praktijk niet na blijkt te komen en dus onjuiste verwachtingen wekt richting consumenten. naast deze stichting webwinkelkeur zijn de reclamecodecommissie en thuiswinkel.org inmiddels op de hoogte gebracht.

    Reageer
  3. Hoe zou je OSW beoordelen?

  4. Alders

    Waardeloos.....reageert niet op mail. Telefonisch niet te bereiken. Kan niet inloggen na een plaatsing.

    Reageer
  5. Nol

    goede ervaring met OSW, het was voor mij de 1e keer, volledig aan mijn verwachting voldaan. Ik zou iedereen OSW aanbevelen.

  6. Caravan

    Geweldig snel, accuraat en vriendelijke service. Ook ophalen perfect geregeld

  7. Pieter Neinhuis

    Binnen een half uur hadden we een goed bod op onze caravan en binnen een uur was de verkoop rond. Fantastisch geregeld

    Reageer