Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Printvoordeelshop.nl heeft 4077 5 ster reviews 4077
Printvoordeelshop.nl heeft 1423 4 ster reviews 1423
Printvoordeelshop.nl heeft 160 3 ster reviews 160
Printvoordeelshop.nl heeft 140 2 ster reviews 140
Printvoordeelshop.nl heeft 407 1 ster reviews 407

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Cor Weijers

    Mijn bestellng is door DPD ergens anders afgeleverd en was dus zoek. Na melding hiervan is direct een nieuwe set per Post nl gestuurd. Prima service.

  2. Marco

    Product goed. Verzending traag. Had als voorkeur PostNL opgegeven omdat ik het product snel nodig had. Helaas werd hier geen gehoor aangegeven. Vrijdag voor 17:00uur besteld en woensdag pas in huis. Langzame verzending is niet meer van deze tijd en weerhoud mij ervan om nogmaals een bestelling te plaatsen.

    Reageer
  3. Hoe zou je Printvoordeelshop.nl beoordelen?

  4. Richard

    Wij hebben hier compatible inktcartridges besteld, welke niet bleken te worden herkend door de printer. Daarover enkele keren een mail gestuurd naar printvoordeelshop, maar nu twee maanden later nog steeds geen enkele reactie. Bij een ander bedrijf inmiddels al originele cartridges gekocht, die wel goed werkten.

    Reageer
  5. Anonymous

    Product snel ontvangen, binnen 24 uur zoals ook op de site gemeld wordt. Van de 5 cartridges bleek er in een van de cartridges 1 kleur (geel) te missen. Meermaals gepoogd telefonisch contact op te nemen maar kreeg geen gehoor alleen een robot. Ook vond ik dat er veel te weinig pagina's per cartridge geprint konden worden. Normaliter haal ik wel 350 tot 500 prints met 1 cartridge, maar deze cartridges haalden net 200 prints en toen waren ze al op. Snelle levering, heel weinig inkt per cartridge en slechte klantenservice (niet te bereiken).

    Reageer
  6. Annette Cordesius

    Ik had het artikel snel in huis en ben er tevreden over.

  7. Anne

    Op 8-11-2015 een bestelling gedaan. Na een paar dagen niets meer gehoord te hebben, heb ik geprobeerd te bellen -> geen reactie. De mail wordt ook niet beantwoord. Contact is dus erg slecht. Gelukkig heb ik mijn bestelling uiteindelijk op 16-11-2015 wel in goede orde ontvangen.

    Reageer