Ik ben met een modelspoor vriend naar Hillegom gegaan. aangekomen in de de winkel vriendelijk ontvangen door de eigenaar met een bakje koffie. samen leuke dingen gekocht. met vriendelijk groet uit Deventer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chris
- John
Mijn bestelling is kompleet geleverd en netjes verpakt.
Hoe zou je Modelspoorgigant.nl beoordelen?
- Anton
Een Artitec model is niets aan af te geven natuurliijk.het is goed verpakt en in goede staat aangekomen.en aanwinst voormijn vitrine.
- Jack
Ik vond het jammer dat de auto's los in het doosje zaten en niet een beekje opvulling want het raam van de ford lag al los , de post doet er ook niet zo voorzichtig mee ,dus inpakken is belangrijk.
- J.JANSSEN
Snel levering goede kwaliteit
- Janpieter
Een service zoals het hoort uit het boekje