Ook bij mij zogenaamd mijn retour niet ontvangen. Niets bestellen hier! Ordinaire dieven zijn het.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martijn
- Slecht
Ik heb het artikel retour gestuurd en ze zeggen dat het niet is ontvangen. Ze reageren met niets zeggende antwoorden. Iets klopt er niet aan dit bedrijf. Beter bestellen bij een andere website. Ik lees op reviews dat er regelmatig items niet (retour) aankomen en ze je alsnog laten ze je betalen. Better be safe than sorry.
Hoe zou je Mooieschoenen.nl beoordelen?
- Joyce
3 dagen verder en nog geen schoenen terwijl er staat voor 16:00 besteld dezelfde dag verzonden. Ook nog geen traceermail gehad. Moest ze vandaag hebben, meld gewoon eerlijk je levertijd .. of laat op zn minst weten dat het vertraagd is. Ook mail wordt niet op gereageerd..
- ben gras
Makkelijk te vinden, makkelijk te bestellen, verzendtijd en prijs viel iets tegen
- Charlotte Molenkamp
Snelle verzending; liefdevolle verpakking.
- M. G.
Gedragen/beschadigde schoen, i.p.v. maat 7 maat 7 1/2 geleverd en op de schoen de 1/2 doorgekrast en vervolgens geen reactie op mijn mail met mijn bevindingen. Erg teleurstellend.