Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Fietsaccuwinkel.nl heeft 11290 5 ster reviews 11290
Fietsaccuwinkel.nl heeft 1462 4 ster reviews 1462
Fietsaccuwinkel.nl heeft 152 3 ster reviews 152
Fietsaccuwinkel.nl heeft 90 2 ster reviews 90
Fietsaccuwinkel.nl heeft 222 1 ster reviews 222

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Henk Wanders

    Makkelijk bestelprocedure, snelle levering en een goed product, waardoor ik weer met plezier (verder en harder) kan fietsen. Top, dus!

  2. Jj v Lijsdonk

    Geweldig ,gisteren n platina Gazelle accu besteld ,en vandaag al in huis ,terwijl de officiele Gazelle dealers zeggen dat je geen Platina accu meer kunt bestellen ,ik had n gouden besteld maar moest er 3 weken opwachten,dat kon niet ivm met n besproken fietsreis,achteraf heeft de Gazelle dealer in Someren mij toch nog keurig geholpen de Accu aangemeld,was ik erg blij mee,snap alleen niet als hun hem bestellen dat het dan zo lang moet duren zelf in een dag tijd ongelooflijk,bedankt voor de snelle levering,alsnog.Misschien moeten de dealers is op websait kijken bij fietsaccu winkel,dan kunnen ze de klant denk ik beter tevreden stellen.

  3. Hoe zou je Fietsaccuwinkel.nl beoordelen?

  4. Joost Riekwel

    Goede prijs/kwaliteit, snel geleverd, jullie gaven aan dat mijn Gazelle Accu rechtstreeks vanuit Gazelle zelf zou komen en dat dit daardoor langere levertijd had, gelukkig heb ik niet lang moeten wachten en was hij binnen twee dagen binnen. Helemaal gelukkig met de nieuwe accu zodat ik mooi met mijn vrouw en kind weer mooi kan fietsen.

  5. Conny

    Acculader bij fietsaccuwinkel gevonden op internet. Snelle levering, goed verpakt, werkt perfect.

  6. Paul de klerk

    Snelle levering had de volgende werkdag al in huis top

  7. Annie rikken v dodewaard

    Super snel geleverd. Donderdagmorgen besteld, vrijdagmorgen in huis. Dus ik ben een heel tevreden klant!!!