Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
WBOOKS B.V. heeft 3703 5 ster reviews 3703
WBOOKS B.V. heeft 696 4 ster reviews 696
WBOOKS B.V. heeft 41 3 ster reviews 41
WBOOKS B.V. heeft 13 2 ster reviews 13
WBOOKS B.V. heeft 14 1 ster reviews 14

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. J.W. de Kort

    Prima !

  2. Marc Goud

    Geweldig boek op 20 januari 2016 besteld bij WBOOKS B.V. in Zwolle : "Rotterdam in de wederopbouw". Dit boek behandelt zo ongeveer de jaren na de Tweede Wereldoorlog 1945 tot aan de jaren 70 van de vorige eeuw. Met prachtige, nooit gepubliceerde foto's, vanaf het puin van het bombardement door de Duitsers op 14 mei 1940 tot de (her)ontwikkeling van Rotterdam als wereldstad met moderne wolkenkrabbers. Ik zeg er wel eerlijk bij dat het concept bedacht is door het Stadsarchief Rotterdam, waar ikzelf ook korte tijd met een projectje bezig ben geweest. Echter, prachtig uitgewerkt door WBOOKS. Ik heb het cadeau gegeven aan mijn 88-jarige, terminaal zieke, stiefvader voor zijn verjaardag. Hij was er zeer enthousiast over, ging eerst de foto's bekijken en was van plan de teksten later te lezen. Mijn stiefvader heeft gedwongen moeten werken voor de Duitsers en heeft tevens midden in het bombardement gezeten. Zeer toepasselijk dus. Het gaat redelijk stabiel met hem momenteel. Overigens was de prijs van het boek verrassend laag.

  3. Hoe zou je WBOOKS B.V. beoordelen?

  4. Ger Houben

    Verzend-verpakking is aanmerkelijk beter dan bij enkele concurrenten waarbij ik boeken bestel. Dus hier géén ergernis over beschadigde boeken met b.v. ingedeukte punten!

  5. Bob

    snel keurig

  6. J.O.Mispelblom Beyer

    probleemloos en snel, wel handig voor deze enquete om ook het ordernummer te vermelden, nu moest i tussen de papierzoeken

  7. Wim Peters

    Via de winkelwagen bestelde ik een boek dat werd aangekondigd met Üit voorraad" Niets van dat alles. Bleek bij navraag nog niet verschenen. Had op zin minst verwacht dat ik daarover zou worden bericht. Maar ik werr met een kluitje in het riet gestuurd. Het zou op de webside zijn gemeld. Dat was perse niet zo. Slechte beurt voor Bol com.