Zeer goede service. Er werd nog eerst gebeld om na te vragen of ik wel de goede maat had besteld. Erg vriendelijke mevrouw aan de telefoon.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ED
- Yvonne Engels
perfect helemaal zoals ik me had voorgesteld
Hoe zou je www.aangepastekledingkopen.nl beoordelen?
- elza theys
erg dat je niet gratis kan retourneren(heeft ons 18 euro gekost) ook jammer dat post.nl niet levert waar is gevraagd.Heeft 2 dagen langer onderweg geweest
- Willie de Boer
Product voldeed aan de verwachtingen
- J. Schell
Snelle levering, goed verpakt en mooi materiaal.
- Harm de Visser
Prima pakken, met elastiek in de taille en stevige boorden aan mouwen en pijpen. Zitten heel comfortabel!