Mijn bestelling werd supersnel geleverd. Helemaal compleet en goed verpakt. En ik kreeg er nog een lief tasje als cadeau bij! Hele fijne ervaring!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annelies van Velse
- Anneke van Raak
Mooi product en snelle levering.
Hoe zou je GreenPicnic beoordelen?
- Michelle Aalbregt
Goede producten. Eerlijk, mooi, duurzaam. Fijne bestelprocedure. Snelle levering en met extra's voelt het echt verwennerij! Echt super. Goed te spreken! Heb er meerdere keren besteld!
- Helga
Snelle levering, kwaliteit van het bord is prima. Waaide buiten hard, borden waaide niet weg.
- Karin
Tevreden, snel ontvangen en goed verpakt!
- Minnee
Snelle levering en producten netjes ingepakt! (Een product deed het echter niet, maar of de winkel dat had kunnen voorkomen weet ik niet.)