Supersnelle en keurige bezorging en prachtig product. Helaas had ik de verkeerde maat horloge besteld en wil graag een andere.Tot mijn verbazing moest ik bij het verzendpunt (Bruna) zelf de retourkosten (6,95) betalen omdat op de retoursticker niet was aangegeven dat Fashionthings dat voor haar rekening neemt. Dat is volgens mij wel gebruikelijk en stond als ik mij niet vergis ook bij de bestelling. Heel jammer!Ik geef hieronder aan dat ik het bedrijf wel zou aanbevelen, maar aarzel, want ik vind het eigenlijk geen service dat je zelf de retourkosten betaalt.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Goed
Hoe zou je Styledeals.nl beoordelen?
- Stephanie Simonis
Vreemd dat ik voor een horloge van 170 euro niet hoeft te tekenen bij het afhalen bij het post.nl punt.
- Anoniem
Ontzettend goede ervaringen. Mooie producten met oog voor detail!
- Betsie
Heb nog steeds niets gekregen na nu een maand geleden besteld te hebben.
- Loes van der Zande
terwijl ik de eerste keer wat wilde bestellen kreeg ik een kortingsoptie - door omstandigheden werd deze bestelling afgebroken en toen ik wilde hervatten kreeg ik die optie niet meer - soms bestelpagina wat onhandig / onduidelijk qua stappen.