Top service! Enorm snel en persoonlijk!Leuk ingepakt en kaartje!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- ruud
super goed en fijn bedrijf.
Hoe zou je Styledeals.nl beoordelen?
- Nikki Hoekzema
Heel goed!
- Sara
Super!! Op woensdag besteld, donderdag in huis. Alles mooi ingepakt met een post it erop zodat duidelijk was wat waarin zat. Zo kan het gelijk cadeau gegeven worden. Daarnaast kreeg ik zelfs nog een cadeautje bij de bestelling! Alles is super persoonlijk, echt heel leuk.
- X Kroon
Een hele goede eerste ervaring gehad, ik had mijn huisnummer verkeerd ingevuld waardoor mijn bestelling niet aankwam. Ze heeft het voor mij opgelost, waardoor ik nu nog meer geniet van mijn aankoop !En als extra-tje kreeg ik zelfs nog een leuk presentje erbij. Super tof!
- Janine
Helemaal super! Snelle verzending, product precies zoals verwacht en nog een presentje erbij, en alles supermooie ingepakt en daarbij ook nog een handgeschreven bedankje !