Prima ervaring gehad met Fashionthings.nl. Vooral de persoonlijke noot vond ik erg leuk en de mooie verpakkingen! Ik zou er weer terug komen voor een bestelling en aanraden aan anderen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Snelle levering en onwijs leuk verpakt!
Hoe zou je Styledeals.nl beoordelen?
- Anoniem
1 keer besteld en was zeer tevreden.
- Gabri�lla
Snelle levering. Het was een feestje om de bestelling uit te pakken.
- Carla Meijer
Snelle levering met persoonlijke touche
- Anoniem
Heel blij met mijn nieuwe horloge! De attentie en het persoonlijke berichtje maken wordt zeer gewaardeerd en maakt dat ik zeker weer terug kom!