Goed! Kreeg het super leuk ingepakt binnen!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Puck
- Anoniem
Helemaal top ??
Hoe zou je Styledeals.nl beoordelen?
- Michelle
Hele mooie, overzichtelijke site. Bestelproces ging ook makkelijk en snel, een perfect voorbeeld van een goedwerkende webshop zoals die anno 2016 hoort te zijn. Levering ging heel snel en was ook nog eens leuk ingepakt! En er zat zelfs een cadeautje bij de bestelling. 5 sterren op alle vlakken.
- jocelyn engelhart
Zeer goede ervaring met Fashionthings. Kwaliteit is goed, levering is ontzettend snel en het product is met de grootste zorg ingepakt!
- Anoniem
Voor het eerst een bestelling geplaatstIs goed bevallen
- Anoniem
Super leuk dat er een kadootje bij zat.