Door de heer Hesselmann werd mij telefonisch op 30 mei een Wigli L aangeraden. Die heb ik sinds 1 juni in huis maar die is helaas te hoog. Zodra de M weer op voorraad is, wordt die omgewisseld, heeft de heer Hesselmann mij toegezegd. Jammer dat de Wigli M tot nu toe nog steeds niet leverbaar is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arnold Pols
- Martin Raven
Ik gebruik al jaren een Wigli en kan niet meer zonder. De zitting was na jarenlang intensief gebruik wat ingedeukt en ik heb toen een vervangende bekleding kunnen kopen. Van harte aanbevolen.
Hoe zou je Wigli beoordelen?
- Anne Langedijk
Ik vind het heel knullig dat ik al drie keer een verzoek tot beoordeling heb gehad, terwijl ik nog wacht op levering van de Wigli. Jullie moeten hier echt iets aan doen.
- Karel H
Even wennen aan het actieve zitten. Na afwisselen: steeds minder conventionele stoel en vaker de Wigli, gaat het goed. Duidelijk minder stijfheid in de rug. In het begin wel wat last van een houten achterwerk. Met het extra gebruiken van een rond kussentje op de Wigli is dat ook opgelost. Makkelijk mee te nemen naar andere locaties waar ik werk en doorgaans slechte stoelen had.
- Maaike Alaerts
Snel en correct! Heel tevreden over de stoel!!
- JM Landman
Nu ik de wilg stoel thuis heb zit hij zoals verwacht. Het duurde wel even voordat ik hem in huis had, maar de communicatie daarover verliep goed.