Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Douchezaak heeft 133 5 ster reviews 133
Douchezaak heeft 19 4 ster reviews 19
Douchezaak heeft 8 3 ster reviews 8
Douchezaak heeft 3 2 ster reviews 3
Douchezaak heeft 15 1 ster reviews 15

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Dhr. Cetin

    Erg tevreden over Douchezaak. Ben goed geholpen, de producten zijn deugdelijk en ze leveren snel. Zal zeker weer in de toekomst mijn sanitairartikelen hier aanschaffen.

    Reageer
  2. Johan Ramaekers

    Door omstandigheden hadden de bouwwerken drie weken langer geduurd dan verwacht. De douchecabine die mij tijdig was geleverd bleek achteraf bij het openen niet compleet te zijn . Na een telefoontje heeft het bedrijf ervoor gezorgd dat ik binnen enkele dagen het ontbrekende pakket netjes heb ontvangen. Prima service noem ik dat.

    Reageer
  3. Hoe zou je Douchezaak beoordelen?

  4. Marjolein

    Prima service, bestelling netjes op de gevraagde dag afgeleverd.

    Reageer
  5. Babs

    In het weekend een bestelling geplaatst, maar nog wat vragen gesteld omdat ik de levering pas in oktober wil laten leveren. De reden om nu al te bestellen was dat het een actie betrof waarbij enkele gratis artikelen geleverd worden. Er werd heel snel gereageerd op mijn mail door Will en op zondag hebben we een aantal keer heen en weer gemaild. Omdat ik in oktober pas de sleutel van mijn nieuwe huis krijg en de gratis artikelen uit de actie vooruitgestuurd zouden worden, heb ik gevraagd of deze artikelen naar mijn huidige adres gestuurd kunnen worden en het bad dat ik besteld heb straks in oktober op mijn nieuwe adres. Dit was geen probleem. De artikelen heb ik inmiddels al mogen ontvangen. Nog even afwachten of de levering van het bad in oktober ook naar wens verloopt, maar ik heb daar alle vertrouwen in!

    Reageer
  6. S.P. ter Horst

    Snelle levering van de douchecabine. Echter de transporteur weigerde het pakket aan mijn deur af te leveren. Er is een lift aanwezig en hij had een een steekwagen. Maar hij zei dat dat allemaal veel tijd kostte. Dus moest ik het pakket van 44 kg. zelf maar zien boven te brengen. Dat heb ik dan maar gedaan samen met de schoonmaker van het gebouw. Slechte zaak van die transporteur.

    Reageer
  7. H

    Jammer dat ik geen goed kan geven omdat ik zeer tevreden ben over douchezaak zelf maar zeer ontevreden over de transporteur. Kwam niet opdagen op afgesproken tijd. Na twee uur pas telefonisch te pakken gekregen. Bleek 4 uur later te komen zonder dit te communiceren. Vervolgens was hij iets vroeger en heeft de bestelling in de voortuin achter gelaten, wederom zonder contact op te nemen. Vervolgens moest ik zelf maar zien hoe ik deze zware bestelling zelf binnen zou krijgen. Douchezaak reageerde goed op mijn klacht, maar als ze met deze transporteur zaken blijven doen zal ik nog eens nadenken voordat ik een nieuwe bestelling plaats.

    Reageer