Hele leuke spullen en van goede kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gaby de Bruijn
- Angela Telkens
Goede service, alles netjes verpakt met extra cadeautje erbij
Hoe zou je Zoedt beoordelen?
- Yvonne
Snelle en geweldige service
- Karien Butijn
Snelle levering, mooie producten
- Hannie Verheij
Ik heb het pakketje nog niet eens binnen. Moet bij post.nl liggen, maar ligt er niet volgens die man. 😬. Post.nl gebeld. Ze zouden contact opnemen. Nou, nog steeds niks gehoord. Jammer, t was verjaardagscadeautje.
- Fred Arendsen
Snel bezorgd en de prijs ook goed.