De bestelling had ik al snel binnen en het herinneringsboekje is echt super leuk! Ik ga er vandaag iemand heel erg blij mee maken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisa Zeldenrust
- Eline Wielhouwer
Tevreden over de webwinkel en de levering. Prpduct viel mij tegen. Ik heb een houten kaartje besteld en voor het bedrag van 4,50 had ik meer professionaliteit verwacht. Nu had ik het ook zelf kunnen maken met een transferpen op een mooier plankje.
Hoe zou je Zoedt beoordelen?
- Marieke Poffers
Erg tevreden met de bestelde artikelen! De service was ook uitstekend. Ik wilde het graag later laten verzenden,en dit was geen enkel probleem! Top!!
- Annelies Van de Ree
Super snel geleverd en een kadootje om te ontvangen. Aanrader!
- Jeanine Riemens
Erg tevreden heb mijn bestelling zondagmiddag gedaan. Dinsdag kwam mijn bestelling binnen. Mooi verpakt in een sterke envelop en de bestelling zelf zat nog eens erg leuk ingepakt als cadeautje dat was erg leuk
- Joyce Maar
Heel erg tevreden. Leuke producten, goede kwaliteit en snelle levering!