Nette en prima service. Afgelopen week een lens gekocht voor mijn Sony camera. Prima prijs die nergens anders te vinden was. Alsook heel goed verpakt geleverd. Nu paar dagen deze lens kunnen uittesten en is oprecht niet van nieuw te onderscheiden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wout
- teabaschfotografie
Uitstekende service, snel geleverd.
Hoe zou je KameraFabriek beoordelen?
- Martin
Omdat ik de moderne mirrorless camera's niet plezierig vind om mee te werken was ik al een tijdje op zoek naar een gebruikte DSLR. Na weken zoeken uiteindelijk bij Kamerafabriek terechtgekomen. Prima contact, sneller levering, en een camera ontvangen die er als nieuw uit ziet!
- John
Via een vriend geattendeerd op een mooie camera met weinig kliks. Normaal ben ik niet zo'n besteller via het internet, maar na de reviews en de ervaring van mijn vriend de knoop doorgehakt. Besteld en een dag erna geleverd. Niets teveel beloofd, camera als nieuw voor een zeer goede prijs.
- Dennis
Met te veel haast een camera met geheugenkaart besteld, maar hij kwam op tijd. Zelfs zo snel dat er tijd was om de (defecte) geheugenkaart retour te sturen en vervanging te ontvangen op de dag van mijn vertrek. Bij terugkomst gelijk 4 accu's besteld die nu onderweg zijn. ZEER vriendelijk en (maar 2 bestellingen...) geen gezeur en snelle antwoorden. Ik houd hun site in de gaten... Voor zulke service zijn de prijzen prima en zelfs lichtelijk flexibel.
- Jane
Ik ben zo mega tevreden over Kamera Fabriek! Voor een ontzettend leuke prijs een mooie nieuwe lens aan kunnen schaffen. Er zitten een paar krasjes op maar daar merk je verder niks van. Alles zat erbij: zonnekap, bewaarzakje en lensdoppen. Werkt naar behoren en mega snel geleverd. Er ging bij mij iets mis met de betaling, ik stuurde ze daarom via whatsapp rond 22:00 's avonds een berichtje. Had verwacht dat ik de volgende dag pas bericht terug zou krijgen, maar kreeg binnen enkele minuten zelfs al antwoord. Alles is top geregeld. Veilig ingepakt en aangekomen. Zeker een aanrader!