Het produkt kwam echt goed en netjes op tijd binnen. Alleen de vorm die uit de mal kwam was niet echt wat er op het plaatje staat. Neusjes zijn erg lang en de vorm klopte ook niet echt van de beertjes. Helaas.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda
- Melany Hessels
Altijd tevreden
Hoe zou je De Kaarswinkel beoordelen?
- Mans Broekema
Goede service en snelle verzending. Veel handige tip op de website. Nu nog alleen een goeie bezorgdienst 1 die gewoon de bestelling thuis brengt.
- Monique Koger
Altijd keurig verzonden, prima service
- Marja
Snelle correcte levering
- Emma Wellens
Snelle levering, dacht dat ze iets groter waren de potjes maar smeert llekker uit