Hans Bosboom
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij De Kaarswinkel, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goede service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goede service
Heerlijke olie geuren en snelle levering! Aanrader
Snelle verzending, goed verpakt.
Snelle service fijn matriaal om mee te werken!
Heel jammer dat de afsluitdopjes niet automatisch meegeleverd worden bij de kaarsenmallen en je die los moet kopen. Dit staat er niet duidelijk bij op de.website, alleen als alternatief. De naalden voor de lonten waren wel automatisch meegeleverd. Het zou beter aangegeven moeten worden op de website. Een korte gebruiksaanwijzing bij de producten meeleveren zou ook wel handig zijn. Hoe plaats je de lont en hoe haal je de kaars uit de mal. Verder snelle levering en snel antwoord op mijn vraag bij de klantenservice
Top materiaal en goede service