Goede producten. Alleen jammer dat op 1 product geen sticker zat. Gelukkig op de andere wel zodat ik wist welke wax het was.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Thea
- Duquenne Adeline
Extra service , goed ingekapt
Hoe zou je De Kaarswinkel beoordelen?
- marieke valk
Snelle levering
- Nick Desaegher
Snelle perfecte levering
- Yves Hanssens
Snelle levering. Product nog niet getest maar daar kan weinig mis mee zijn...
- Yasmine Derycke
Rappe levering kan terug kaarsen in vormen maken