Was snel geregeld, keurig verpakt, gelabeld en heel snel in huis.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne Westerveld
- Aline
correcte levering, goede producten.
Hoe zou je De Kaarswinkel beoordelen?
- Sy de Boer
Snelle levering
- Emmely Wattel
Snelle levering, jammer dat 1 flesje met een geurtje wat uitliep.
- Joyce
Mooie kaarsen, handwerk. Ze moesten speciaal gemaakt worden en daarom kwamen ze iets later. Op zich vind ik dat wel mooi, in plaats van fabriekskaarsen. Was wel beter geweest als ik daarover was ingelicht in plaats van dat ik ernaar moest vragen. Kreeg wel netjes antwoord.
- Bren Medusa de Wit
Zoals altijd weer heel tevreden met mijn bestelling en de snelle verzending.