Goede service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jozef Cleymans
- M Heijmans
goed spul
Hoe zou je De Kaarswinkel beoordelen?
- Dax van Honk
Snel af gehandeld
- Annelies van Dyck-Stassen
Snelle en correcte levering
- Saskia Faelens
Zalig snel en volledig 😊
- Mieke Mertens
Zeer goede service en vlotte levering. Koolzaadwas en lonten besteld tijdens de kerstperiode om zelf kaarsen te maken. Zelfs in die drukke tijd werd het snel geleverd. Koolzaadwas: een aanrader! Biologisch, Europees, niet schadelijk en brandt langer. Super!