Super snel was de bestelling binnen en ik ben er heel blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- WeKatinka Wevers
- Sophie Persoons
Zeer tevreden over de producten. Vind de leveringskosten wel vrij duur, wat mij tegen houd om vaker te bestellen. Ook onthoogeld dat ik zo lang moet wachten op mijn bestelling. Maar dat zal niet hun schuld zijn. Moest mijn pakket normaal dinsdag ontvangen, dan ging het de woensdag zijn, en nu zou pas vrijdag zijn.
Hoe zou je De Kaarswinkel beoordelen?
- Jacques Hoogervorst
Keutige athandeling
- Hedi van Kan
Snelle levering, goed materiaal, netjes verpakt en een centreernaald als cadeautje erbij
- Bart van Berlo
Doen wat ik verwacht
- Marieke van Rooij
Duidelijk en snel