Prima winkel. Je wordt keurig op de hoogte gehouden. Niks op aan te merken 👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeroen Schouten
- Riny Heesakkers
Betere kwaliteit fabriceren
Hoe zou je De Kaarswinkel beoordelen?
- Corinne Segers
Goede en snelle levering wel jammer van de dure verzendkosten naar België
- Rozalia Zugravu
Vragen snel en duidelijk geantwoord.
- Simone Koek
Niets op aan te merken, wel een tip: ik had het starterspakket gekocht, misschien is het leuk om hier ook een beschrijving bij te doen met hoe het allemaal werkt
- FRANS VAN HAASTE
Eerste keer was het geweldig goed spullen en brzorging . Deze week ging er iets mis met de betaling . Maar na 2x bellen kwam het helemaal goed bezorgen en spullen . .