Beide cadeautjes waren keurig en leuk ingepakt. Er zat zelfs een extra cadeautje in. Nog bedankt daarvoor! We hadden de bestelling de volgende dag al in huis. Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- André Bregman
- René Van Keulen
Duidelijke site, komt afspraken na. Snelle levering en inderdaad netjes als cadeau verpakt.
Hoe zou je Natuurgadgets.nl beoordelen?
- Peter Buter
Mooi product, prima kwaliteit. Zeer vriendelijke service
- C.M. Moesbergen
Prima service, verrast door de inpakservice. Zeker een adres om vaker te bezoeken. Helemaal top!
- Hanneke
Snelle levering, leuk als cadeau ingepakt en goede communicatie
- H. Hendriks
Vriendelijke service.