Netjes verpakt in een doosje waardoor deze M33 vijs erin niet in mijn brievenbus paste en ik wegens niet thuis achter mijn pakje in een postNl ben gegaan.Is misschien de standaard erg verzorgde service van Fietsunie maar het mocht voor mij gerust ook in een brievenbusenvelop gezeten hebben enkel deze metalen moer zolang het geen dichtingen of iets anders kwetsbaars is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wim Praet
- Roxanne Zuidwjk-Janse
Fijne aanbieding en goede aflevering.
Hoe zou je Fietsunie beoordelen?
- Joost Vollenbroek
Top levering en info
- auke harkema
verschrikkelijk slechte kwaliteit, na 2 maand stond de fiets bij de fietsenmaker ivm doorgeroeste spatbord. fietsenmaker dacht dat de fiets al twee jaar oud was ivm het uiterlijk en de roestplekken.. na 7 maand een tweede hands fiets gekocht. met deze fiets kon ik alleen de ijzerboer nog blij maken...bedankt !!!
- Volker Seebold
Ein zuverlässiger Partner mit Premium Ware! Danke sehr für diese schnelle und reibungslose Transaktion! Gerne wieder! =)
- Frans DESPLENTER
PERFECT. Levering zelfs nog een paar uur vroeger dan aangekondigd !!