We hebben de bestelling gekregen en netjes verpakt en keurig op tijd. We zijn heel tevreden ook met de rekening en alle mailtjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wilma Strumpel
- Philippe Dhoedt
direct reply op een technische vraag van mij, top !
Hoe zou je Fietsunie beoordelen?
- Hugo Luyx
Correcte service. Heldere uitleg
- L.S.A.
Zeer tevreden heb eerst gebeld voor info of hetgeen ik wilde bestellen geschikt was voor mijn fiets. Ben netjes te woord gestaan en goed geholpen. Vervolgens toen het artikel weer leverbaar was besteld en binnen een of twee dagen binnen gehad. Ben er heel tevreden mee.
- Jimmy Van Hollenberghe
Top!!
- David Braeckmans
Werkt helemaal goed en zelf eenvoudig te monteren als je het juiste materiaal in huis hebt