Alles goed gegaan
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Heurter
- Frank Van Der Haeghen
De prijs is ok ,en een zeer vlugge service naar de klant toe.
Hoe zou je Fietsunie beoordelen?
- Barend van Herpe
Goede communicatie!
- Rineke van de Kamp
Via chat uitstekend geholpen en echt de volgende dag in huis!
- R.W.L. van Gurp
Snelle en goede service.
- Tim Bouman
Alles is netjes geregeld! Omdat er wat afwijkingen waren betreft mijn fiets en de set die besteld waren, heb ik meerdere keren contact op moeten nemen en advies moeten vragen. er wordt dan ook op normale werkdagen en uren binnen een paar uur gereageerd met een antwoord. Indien er dan onderdelen vervangen of gewisseld moeten worden, wordt dit ook direct geregeld en is het de volgende dag in huis. Top geregeld!