Mooi uitgevoerde schootmobiel, prima vering. Spiegels zitten niet prettig. Handvat van stuur zie je midden in de spiegel daardoor moet je je hoofd naar links of rechts buigen om goed te kijken. Dat is erg lastig. Waarom is gekozen een en dezelfde knop voor voor en achteruit rijden. Dit kan heel verwarrend zijn.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Miranda
Ik heb via de mail contact met dit bedrijf gehad, absoluut niet opdringerig zoals de meesten...Zeer snel een antwoord op mijn vraag terug gekregen! Ze willen niet per defenitie iets verkopen geven goed advies en een zeer goede uitleg. Kortom voor mij een prettig bedrijf, zeker een bedrijf om aan te bevelen!
Hoe zou je Scootmobiel-comfortabel.nl beoordelen?
- Anoniem
Ik heb verder geen opmerkingen.
- Anoniem
Ik heb verder geen opmerkingen.
- Dhr. R.
Snelle levering van het produkt.
- Jannie
Zeer tevreden op de manier hoe ik geholpen ben. Prijs was zeer goed. Goed advies. Ga zo door.