Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Scandivik heeft 33 5 ster reviews 33
Scandivik heeft 0 4 ster reviews 0
Scandivik heeft 0 3 ster reviews 0
Scandivik heeft 0 2 ster reviews 0
Scandivik heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Stefan

    Langsgegaan om de Stoked BBQ in het echt te bekijken. We werden heel hartelijk ontvangen met koffie en thee door Hanneke. Het was een warme dag maar toch werd de bbq/kachel aangestoken zodat we hem in werking konden zien. Ook toen bij levering we een onderdeeltje miste heeft Hanneke gelijk actie ondernomen. Echt top! We raden het iedereen aan om hier een aankoop te doen.

    Reageer
  2. Familie Verhoef

    We wilden graag met de kerst en oud en nieuw in onze Kota bbqen en dankzij de supersnelle levering is dit ook gelukt !! Ook bij problemen of vragen word je supersnel geholpen !

    Reageer
  3. Hoe zou je Scandivik beoordelen?

  4. Carry en Hendri Damen

    Gastvrije ontvangst, enthousiast en goed verhaal en een prachtige kachel gekocht die ook nog eens heel snel werd geleverd! Wat wil je nog meer?

    Reageer
  5. Erik en Danielle van Tilburg

    Super goed geïnformeerd en geadviseerd door Hanneke. Zijn bij haar zelfs eerst even mogen komen testen en uitleg gehad over hoe het het beste werkt. Zijn echt super blij met onze aankoop

    Reageer
  6. Ab Visser

    Tja.. het is niet alleen gewoon zaken doen; maar ook nog 's reuze gezellig met Hanneke! Goed overleg. Altijd prima! Eigenlijk vind ik 't jammer dat 't is 'afgelopen' ;-) Weliswaar mijn mooie 8 hoekige Finse Kota elders gekocht ( had beter niet gekund), maar ik had nog een '3hoekig' raam nodig. Niet eenvoudig, maar het is prachtig en helemaal goedgekomen! Top!

    Reageer
  7. Jolanda

    Leuke demonstratie gehad van fikki. We zijn er heel blij mee. Kan het iedereen aan raden die van buiten koken houdt. En van warmte en gezelligheid. Snelle levering helemaal top.

    Reageer