We zijn verrukt en dolgelukkig met onze Finse Kota 😃. Hanneke biedt super fijne persoonlijke begeleiding. De onderdelen werden snel en compleet geleverd en het bouwen van de Kota was een kei gezellig verbroederend twee daags event met alle mannen uit de familie dat ik niet snel zal vergeten. Hanneke biedt net altijd dat extra's en is gemakkelijk te benaderen. Echt een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicky
- Huis op stelten
Ontzettend blij met alle hulp die hanneke ons gegeven heeft met het zoeken naar hulp voor het afbreken en opzetten van onze kota's in Frankrijk..heel hartelijk en behulpzaam. Groetjes huis op stelten
Hoe zou je Scandivik beoordelen?
- Marjolein Koning
Een echte Finse Kota kun je op meer adressen bestellen, maar Hanneke Joosen steekt voor mij met kop en schouders boven alle anderen uit ! Dankzij haar aandacht voor je wensen, een bijna grenzeloze service en haar warme, hartelijke benadering wordt het kopen van een Kota bij haar een echt feestje.
- Anita Roozendaal
Een kota....een hele beslissing, maar zo een goede keuze!! Wij hebben sinds april 2017 een prachtige kota in de tuin staan na goed, duidelijk en vooral betrokken gesprekken met Hanneke van Skandivik. Ook qua verfkleur voor het hout, kleur van het dak: alles kun je vragen en als Hanneke het niet weet, gaat ze op zoek tot ze het antwoord heeft!! Dit was voor ons belangrijk omdat wij de kota leeg opgeleverd wilden hebben, dus geen sauna en geen grillkota! Bij de aflevering kwam Hanneke eveneens naar onze woonplaats en ook voor vragen en kleine probleempjes waar we tegenaan liepen kwam een bevredigende oplossing. Kortom: wij zijn zeer tevreden en onze kota zoals het nu is ingericht is te vinden op de site van Skandivik!
- Petra Manse
Uitstekende service met een persoonlijke touch. Bekijken, bestellen en afleveren gaat perfect, je wordt goed geïnformeerd. De kwaliteit van het product is ook heel erg goed. Bovendien Kan je alle vragen stellen en is er ook nog nazorg!
- Familie Zwerver
Komende zomer willen wij graag de sfeer buiten verhogen doordat we dan veel langer van de tuin kunnen genieten. Door veel mensen uit onze omgeving werden wij geattendeerd op Scandivik. Vanwege de afstand al vaak telefonisch contact gehad en het is geweldig hoeveel tijd ze voor je nemen. De kennis is enorm en je voelt de passie voor hun product. Binnenkort brengen wij een bezoek voor de definitieve aankoop.