Heerlijke brownies en goede service, bestelling was eerst (door mijn fout) op het verkeerde adres bezorgd maar dit is uitstekend opgelost
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jaap
- Jacco
Al jaren ons vertrouwde adres voor de lekkerste brownies van Nederland. Ook dit keer viel het cadeau in goede aarde en heeft men er van genoten. Binnenkort maar snel weer een keer voor onszelf bestellen :)
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Tropical Blondies
had ze voor mn Schoonzoon voor Vaderdag besteld, het hele Gezin heeft er van Genoten!
- Anita
Super lekkere brownies, zeker een reden om ze nog eens te bestellen! Alleen heel jammer dat een brievenbuspakketje pas laat in de avond bezorgd word, met deze warme temperaturen vind ik dat niet fijn...
- M.
Zeer leuk cadeau, met dankbaarheid en smaak ontvangen. Op tijd gearriveerd. Leuke verpakking.
- Klant
Goede service, lekkere brownies en aardige mensen.