Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Brownies per Post heeft 2791 5 ster reviews 2791
Brownies per Post heeft 202 4 ster reviews 202
Brownies per Post heeft 46 3 ster reviews 46
Brownies per Post heeft 18 2 ster reviews 18
Brownies per Post heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Heerlijke brownies!

    Opnieuw weer mensen blij mogen maken met, en ik citeer, ' de lekkerste brownies ooit!'. Ik vind de brownies wel prijzig, maar gezien de ingrediënten en smakelijkheid zijn ze het wel waard!

    Reageer
  2. marcha

    Brownie box besteld maar helaas ging er iets niet helemaal goed met de chocolade die erbij zat. Dat had ik gemeld waarna er een nieuwe box werd bezorgd. Super fijn, snel en netjes geregeld.

    Reageer
  3. Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?

  4. Desi

    Voor de ontvanger was de zorgvuldig en mooi verpakte Brownies bestelling, met een persoonlijk tintje in de vorm van een leuk kaartje, een enorm leuke verrassing. De ontvanger heeft gesmuld van de heerlijke, smeuiige brownies. De mogelijkheid van 2 smaak combinaties in één doosje viel ook zeer in de smaak. En extra plus is dat de bestelling door de brievenbus past. Absoluut voor herhaling en herhaling en vatbaar.

    Reageer
  5. Geïrriteerd na 2 keer niet bezorgde brownies

    Ik heb ooit via mijnwerk de brownies besteld. Ze waren lekker dus heb ik ze zelf besteld en ook eens cadeau gedaan aan mijn zwager. Vervolgens wou ik mijn dochter een plezier doen met glutenvrije brownies. Ze heeft ze echter nooit ontvangen. Dit kan door een verkeerde bezorging van post nl. Ik weet het niet Voor mijn zus's verjaardag, wou ik haar verrassen. Ik bestelde de brownies op tijd. Toen ze op haar verjaardag niet gereageerd had vroeg ik vanaf mijn vakantie adres wat ze ervan vond. Ook zij heeft nooit brownies ontvangen. Het bedrijf verwijst naar post nl, doet niks zelfs geen excuses.

    Reageer
  6. Desiree

    Ik dacht serieus dat ik een brownie te weinig had gekregen! Blijkt dat mijn man er al èèn op had. Hij had het zo mooi dichtgedaan dat ik dit niet door had😳🤣😅. Dus bij deze een dikke tien voor smaak en service!!

    Reageer
  7. Hanneke

    Ik ben erg tevreden over de geleverde Brownies. Prima.

    Reageer