Dit jaar voor het personeel voor Pasen eens een keer brownies gegeven, deze vielen zeer in de smaak!!! Personeel blij, wij blij
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Zakelijk presentje
- Céline
Verrukkelijke brownies en goede service!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Irene
Die heerlijke pindakaasbrownies. Wat een geweldige traktatie.
- C.Pathuis
Heerlijke brownies, hier double chocolate geprobeerd. Valt goed in de smaak. De bezorging is netjes en op tijd.
- Janneke
Altijd een feestje om te geven of te krijgen
- Kim
Ik heb deze brownies nu al een paar keer naar mensen gestuurd - als felicitatie of steuntje in de rug - en ze vallen altijd super goed in de smaak. Absolute aanrader!